Tuesday, October 04, 2011

should be more mature.


.OCTOBER 4.
HAPPY BIRTHDAY
.NURULFARHANASELAMAT.


terima kasih awak :)
untuk setiap ucapan, setiap ingatan, setiap hadiah, setiap kredit, setiap masa, setiap 'expenses' dan setiap titipan doa dari awak untuk saya..
awak ingat saya tak terharu ke..?
:')
habis penuh wall saya dengan ucapan dari awak semua..
alhamdulillah, saya sempat baca semuanya dan sempat juga reply wish - wish awak pada hari yang sama..
terima kasih banyak tau..
even esoknya tu saya ada quiz costing, saya tetap gagahkan diri :)
terima kasih sangat sangat sangat..
sebab awak sudi drop by kat wall saya, saya cukup gembira :)
insha - Allah, semoga Allah merahmati awak juga..
semoga kita sentiasa dalam keadaan yang terbaik di bumi ini..
dengan bertambahnya usia kita hari demi hari, bulan demi bulan, tahun demi tahun, ia menjadikan diri kita semakin baik dengan - Nya..
sayang awak kerana - Nya..

tepuk bahu sendiri, insha - Allah! :)

* * *

sepanjang berlangsungnya pilihan raya MPP UNITEN KSHAS :)














 and the RESULT..

1. MUHAMMAD ARIEF HAFIZIE BIN M. TAJUL AZMI - 1085
2. ROS AMAR FITRI BIN ROSLAN- 1017
3. SHAHRUL ZAMAN MOHAMAD - 848
4. SHARMARAJ SAMUEL A/L ARPUTHAM EBENEZAR - 579
5. KAVITHA A/P SUKUMARAN - 472
6. SITI SYAZWANNI BINTI MOHD RAZALI - 346

tahniah dan takziah kepada senior - senior yang diberi mandat dalam MPP..
semoga sukses dan amanah dalam memikul tanggungjawab yang diberi..

* * *

bila ku tanya pada diri..
siapa orang yang aku cintai..?
siapa orang - orang yang paling dekat dengan aku dalam menelusuri hidup ini..?
siapa orang yang paling menghiasi ingatan aku..?
siapa yang sentiasa menemani langkah - langkah hidup aku..?
aku bersyukur :')
alangkah indahnya seandainya ada pertemuan yang sangat mengharukan dan penuh kegembiraan ini..
alhamdulillah, terima kasih wahai sahabat!



PS. the best wishes, hehe..


thank you ziela, for translating :)

PSS. insha - Allah, semoga selamat perjalanan ke bumi nur lembah pangsun, hulu langat..
ada smart camp, 7 - 9 oktober :) jom eratkan ukhwah!
PSSS. doakan saya MUET 11 oktober ini, doakan saya tenang, mudah mendapat idea bernas, saya dapat group member yang best best ya!

yang manis itu indah,
- farhanaselamat - 

6 comments:

D-SIM said...

err.. slmt hari jadi :D moge murah rezeki & pnjg umur. amin, sori, eden xtaw buzday sesape klo tuan pnye bdan xgtaw sndri B)

aisfarana said...

fanaaa hey belated birthday :)
semenjak deactiate fesbuk ni dah xtau berita kwn2 :)
maaf ye..
-nasot

~ farhana selamat ~ said...

@d - sim..
trima ksih wish :)
insha - Allah, amin..
ok no hal..

~ farhana selamat ~ said...

@nasot..
thanx nasot..
patot lah snyap fb tu, awk deactivate rupenye..
ok, pepun gudluck!

kert said...

all the best farhana...:)

~ farhana selamat ~ said...

@kert..
thank you nelly :)