Tuesday, July 3

assalamualaikum chenta.


 




- Al Khalil ibn Ahmadal Farahidi -


Nilai diri.
Di manakah kita?

Aku rasa, aku yang pertama tu kot. So, tinggalkan lah aku. Huhu. T_T

"Islah Nafsak, Wad'u Ghairak!"
Henshin! Jom berubah!
Gain as much knowledge as you can :)

*Senyum*

Allahu.
Bertuahnya saya kerana sentiasa dikelilingi oleh insan yang sangat memberi inspirasi.
Yang sentiasa ada, ketika kita jatuh.
Biarpun tanpa kita mengharap, dia sentiasa je ada tanpa kita sedari.
Oh, sweetnya Allah kerana hadirkan hati - hati ini :')

Dan salah seorangnya, semestinya advisor saya yang sangat saya kagumi.
Eh, lupa. Dah degree. Advisor dah bertukar. So, bekas advisor saya :)
Kata - kata di atas ini, beliau lah yang share time class tadi.
Menarik bukan? Suka! ^_^

Terima kasih madam :')
Saya banyak terhutang budi pada madam.
Terlalu banyak kata - kata penguat jiwa untuk saya tangkis arus deras kehidupan ini.
Uhibbuki jiddan jiddan.
Moga Allah limpahkan rahmat buat madam dan keluarga hingga ke syurga.

Ya Allah, terima kasih kerana pertemukan aku dengan nya :')

PS. 17 days and counting. #ROY


Btw, semalam tengok Short Film - Assalamualaikum Cinta. Best kott! A big applause to the video maker. Rasa rindu kepada Inche Ramadan semakin mendalam. Uhuks. Tak sabar. Pertemukan aku dengannya ya Rabb. Amin :')

Semoga Allah redha akan segalanya.

Yours Sincerely,
- farhanaselamat -

3 comments:

Manan Qayyim said...

aku rasa antara 2 & 3 kot...
jadi tolonglah bg ilmu dan bg tazkirah kat aku ye....

#Thanks a lot share this....


My recent post : Tidak lagi Keseorangan - Bila Diri Di Sayangi

D-SIM said...

tu kata - kata sahabat ke ? O.o

farhana | selamat said...

@manan qayyim.
i.Allah sama sama kita berkongsi.

@d-sim.
tu kata - kata imam syafie, sory lupa nak tulis kat situ. thanks btw.