Sunday, February 10, 2013

shining friends.

Aku dah jumpa video tu.
Nah! Untuk kau dan kau.
*Senyum* Imma happy girl.


* * *

Semalam aku godek - godek Encik Acer.
Dan ada 1 video sesat yang bertajuk 'AGM'.
Mungkin Boo termasukkan sekali dalam pendrive ni kot.
Fikirku. Hmm. Takpe lah, layan saja. ^_^
Lagu pada minit yang hampir ke penghujung itu, seperti pernah ku dengari.
*Ting ting - Mentol menyala* Err. =='
Ha'ah la, pernah dengar time Graduation Day PPES dulu.
Terus eksaited dengar ulang - ulang banyak kali macam orang gila.
Tapi tapi, tak tertangkap pula liriknya. Parah sungguh la.
Macam mana ni? Okay, terjah.
Maka, misi pencarian lagu pun bermula! Oyeah!
Semangat gila. =='

Dan akhirnyaaaaaaaaaa, BERJAYA! :3
Kbai. Itu je nak story. -.-'
Ha ha ha.

* * *

Hadam lah lagu ni ya wahai awak - awak sekalian.
Manisss. Sangat! :')

Sun will shine my friend
Won't let you cry, my dear
Seeing you shed a tear, make my world disappear
You never be alone in darkness

See my smile my friend
We are with you, holding hands
You have got to believe
You are my destiny
We meant to be your friends
That's what a friend should be


PS. Rindu. Betul. Aku ego.

Awak, tolong bawa saya bersama ke syurga :'(
- farhanaselamat -

4 comments:

ciksengeh :D said...

okay jujur first time denga neh . BEST ! hoho .

farhana | selamat said...

hai awak! rindu ~ :'(

ciksengeh :D said...

atoto . jgn sedih2 . anda di mana ni ? di rumah atau di amazon ? hehe

farhana | selamat said...

di amazon ;) nanti saya balik lagi!