Monday, May 27, 2013

the journey.

Bismillah.
Assalamualaikum :)

Alhamdulillah. Perjalanan sebagai pelajar 2nd year telah bermula pada hari ini. So far, boleh la :) Biasa biasa saja. Ketiga - tiga class hari ni baru nak start engine, dimulakan dengan course outline dan serba sedikit tentang subjek tersebut. Tak terlalu heavy, dan tak terlalu bosan juga. InshaAllah. Semuanya baik baik saja :) Dan harapnya, mood seperti ini akan berpanjangan mengikut keadaan dan masa. Doakan saya! :)


Amin amin ya rabbal 'alamin :)

InshaAllah, this sem, saya akan beri yang terbaik untuk diri sendiri dan kawan - kawan. Hopefully, apa yang dirancang dapat ditunaikan sebaiknya. Tiada lagi penangguhan masa yang sia - sia. Tiada lagi lagho - lagho. InshaAllah. Tegurlah, andai ada yang tak kena. Semoga Farhana menjadi Farhana yang baru. Yang lebih baik dan dapat ajak semua orang menjadi lebih baik. InshaAllah. Bantu saya ya!

Orait. Apa pun hopefully saya dapat bawak 7 orang 'anak - anak' saya ni sebaiknya untuk Semester ni. Cuak sebenarnya! Huhu.

1) Management Science.
2) Corporate Finance.
3) Financial Statement Analysis.
4) Microeconomics.
5) Consumer and Buyer Behaviour
6) Managerial Accounting.
7) Islamic Studies.

Please be nice to me ya, my dear :)

InshaAllah. Saya yakin, Allah akan bantu hamba - Nya yang berada di jalan - Nya. Mohon kekuatan dari semua untuk saya tetap istiqamah di jalan yang paling utama ini :)

Janji - Nya.


Sekian.
Saja nak update memandangkan hari ni sangat free. Hehe.
Wassalam.
Permudahkan kami ya Rabb!
- farhanaselamat - 

No comments: